„Literki w akcji” – innowacyjna podróż przez alfabet w klasie pierwszej
W mijającym roku szkolnym uczniowie klasy pierwszej mieli okazję uczestniczyć w wyjątkowej innowacji pedagogicznej pt. „Literki w akcji”, której celem było uatrakcyjnienie nauki alfabetu poprzez ruch, zabawę i działania sensoryczne. Projekt trwał od października do maja i łączył tradycyjne metody nauczania z aktywizującymi formami pracy.
Każda litera była wprowadzana w ciekawy i angażujący sposób – poprzez gry, ćwiczenia manualne, zabawy grupowe oraz działania twórcze. Uczniowie poznawali litery wszystkimi zmysłami, co ułatwiało zapamiętywanie ich kształtów i brzmień. Zajęcia wspierały również rozwój motoryki małej, kompetencji społecznych i umiejętności współpracy. Projekt spotkał się z dużym entuzjazmem i przyniósł bardzo dobre efekty edukacyjne, a uczniowie chętnie uczestniczyli w zajęciach.
Innowacja pokazała, że nauka alfabetu może być nie tylko skuteczna, ale też radosna i kreatywna!
Agnieszka Kuczka
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!